Keresés ebben a blogban

2012. február 1., szerda

Szilveszteri sminkek

Még szilveszterkor készítettem a következő sminkeket a barátaimnak.
Mivel csajos bulit csaptunk, így bőven volt időnk készülődni és három lányak is sikerült elkészítenem a sminkjét. Ebből kettőt mutatok, helyesebben két szemsminket.
Mivel nem az én arcom, így csak a szemüket mutatom.




Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én sokkal szebben és kreatívabban tudok másokat sminkelni, mint saját magam. Ehhez valószínűleg az is hozzájárul, hogy a szemhéjam eltűnik, ha egyenesen nézek... :(
Nagyon szeretem a barátnőket sminkelni :D
Szerencsére tetszik nekik a végeredmény, és már sok pozitív visszajelzést kaptam. Ezért is döntöttem el, hogy amint március környékén túlleszek a szakdolgozatom védésén, belevágok egy okleveles tanfolyam elvégzésébe, abban a sminksuliban, ahol az egyéni sminktanfolyamon voltunk.
Abszolút el tudnám képzelni, hogy idővel nem egy irodában ücsörögnék, hanem sminkesként keresném a kenyerem. Nektek a smink hobby vagy el tudnátok képzelni karrierként is?

Szép estét!


2 megjegyzés:

  1. A lila smink nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Az valóban ezüst-fehér feketével, csak nekem ilyen szipiszupi fényképezőmasinám van :D

    VálaszTörlés